چند عادت غذایی مفید

چند عادت غذایی مفید

غذای مفید

چند عادت غذایی مفید برای اینکه کمتر بیمار شوید.

غذای مفید (1)

?روز رابامیوه شروع کنیم.خوردن میوه در ابتدای روز باعث نشاط و شادابی و جذب بهتر ویتامین در بدن می شود.
?کشمش را جایگزین قند کنیم.
?بانوشابه قهرکنیم.زیرا بسیاری از بیماریها قرن جدید از وجود این نوشیدنی سمی و پر طرفدار است.
?برنج مان را ابکش نکنیم.
?باروغن کنجد و زیتون آشپزی کنیم.چون تنها روغن هایی طبیعی و اشباع نشده می باشند.
?سیروپیازرو دربرنامه غذاییمان بگنجانیم.
?اب زیاد بخوریم.روزانه هشت لیوان آب بخورید زیرا کلیه ها را فعال میکند و باعث دفع بهتر
مواد سمی از بدن می شود.
?غذاراخوب بجویم.جویدن غذا باعث هضم راحت غذا در معده می شود . و تاحدی
بیماریهای گوارشی را کم می کند.
?نمکدانها رادر ویترین بزاریم.همه ی میوها وسبزی ها و نان دارای مقاری نمک طبیعی
هستند بهتر است ما به جای استفاده از نمک از دیگر چاشنی ها استفاده کنیم.
?گوجه فرنگی خورباشیم.گوجه فرنگی منبع بسیار غنی از ویتامین ث و آنتی اکسیدان می باشد 
?دیرشام نخوریم،قبل از آنکه به ساعت نه و ده شب برسد شام بخوریم .غذایی سبک و بدون روغن
?ورزش و نرمش تو برنامه روزانه داشته باشیم.سعی کنیم هفته ای حداقل سه جلسه ورزش کنیم.

1 دیدگاه

پاسخ دهید