چند عادت غذایی مفید

چند عادت غذایی مفید

غذای مفید

چند عادت غذایی مفید برای اینکه کمتر بیمار شوید.

غذای مفید (1)

🔻روز رابامیوه شروع کنیم.خوردن میوه در ابتدای روز باعث نشاط و شادابی و جذب بهتر ویتامین در بدن می شود.
🔻کشمش را جایگزین قند کنیم.
🔻بانوشابه قهرکنیم.زیرا بسیاری از بیماریها قرن جدید از وجود این نوشیدنی سمی و پر طرفدار است.
🔻برنج مان را ابکش نکنیم.
🔻باروغن کنجد و زیتون آشپزی کنیم.چون تنها روغن هایی طبیعی و اشباع نشده می باشند.
🔻سیروپیازرو دربرنامه غذاییمان بگنجانیم.
🔻اب زیاد بخوریم.روزانه هشت لیوان آب بخورید زیرا کلیه ها را فعال میکند و باعث دفع بهتر
مواد سمی از بدن می شود.
🔻غذاراخوب بجویم.جویدن غذا باعث هضم راحت غذا در معده می شود . و تاحدی
بیماریهای گوارشی را کم می کند.
🔻نمکدانها رادر ویترین بزاریم.همه ی میوها وسبزی ها و نان دارای مقاری نمک طبیعی
هستند بهتر است ما به جای استفاده از نمک از دیگر چاشنی ها استفاده کنیم.
🔻گوجه فرنگی خورباشیم.گوجه فرنگی منبع بسیار غنی از ویتامین ث و آنتی اکسیدان می باشد 
🔻دیرشام نخوریم،قبل از آنکه به ساعت نه و ده شب برسد شام بخوریم .غذایی سبک و بدون روغن
🔻ورزش و نرمش تو برنامه روزانه داشته باشیم.سعی کنیم هفته ای حداقل سه جلسه ورزش کنیم.

1 دیدگاه

پاسخ دهید